Uusin "Tulitähden tehtävä" kirja

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Viesti  Raaz lähetetty Ti Maalis 20, 2012 7:04 am

Oletteko siis lukeneet uusinta suomennettua soturikissa-kirjaa. Onko se mielestänne hyvä? Jotain arvosteluakin ois kiva kuulla.
Raaz
Pentu

Viestien lukumäärä : 39

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Uusin "Tulitähden tehtävä" kirja

Viesti  Kirkassydän lähetetty Ti Maalis 20, 2012 8:30 am

Sain sen Perjantaina ja olen lukenut sen jo kolmeen kertaa. Juoni oli hyvä, eikä tylsiä kohtia oikein löytynyt.
Kirkassydän
Pentu

Viestien lukumäärä : 30

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Kaamoskuono lähetetty Su Maalis 25, 2012 3:46 am

En ole sitä suomeksi saanut tassuihini, mutta englanninkielinen versio on hyvä. Kyllä Bluestar's Prophecy tuon ainakin omasta mielestäni voittaa, Moonrisestä puhumattakaan, mutta tuo ensimmäinen suomeksi ilmestynyt erikoisseikkailu on aika monen suosikki.
Kaamoskuono
Pentu

Viestien lukumäärä : 40

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Raaz lähetetty Su Huhti 01, 2012 9:40 am

Noniin, eilen sain luettua. Pidin siitä kovasti ja se poikkesikin muista suomennetuista mukavasti.

Suosittelen! Very Happy
Raaz
Pentu

Viestien lukumäärä : 39

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Kaamoskuono lähetetty To Huhti 05, 2012 10:18 am

Täytyy nyt ikäväkseni sanoa, että kirja ei ole minun tyyliini. Juoni on ihan kiva ja nämä salaperäiset mysteerit jaksavat kutkuttaa suomeksikin mieltä, mutta en vain tykkää. Tosin suomentajan kivoja, hieman hullunkurisiakin suomennoksia on hauskaa lukea.

Mutta ei siis minun tyyliini, kenties englanninkielisen version lukeminen vei sitten innon... Ehkäpä Soturikissat tosiaan on parempi nimellä Warriors.
Kaamoskuono
Pentu

Viestien lukumäärä : 40

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Foxxy lähetetty Ti Syys 04, 2012 6:05 am

Itse olen myöskin lukenut suomeksi julkaistun erikoisseikkailun. Pidin siitä kovasti, mutta jostain syystä jokin minua siinä häiritsee, En vain osaa sanoa että mikä. Juoni oli oikein hyvä, ainakin omasta mielestäni. Tekstiä oli juuri sopivasti, eikä lukemsieen mennyt paljoakaan aikaa. Suomentajat olivat mielestäni suomentaneet sen oikein hyvin, tosin muutamia kirjoitusvirheitä löysin sieltä.

Kansi on myös tässä suomenkielisessä versiossa hieno. Englanninkielisen kirjan kanssa en ole nähnyt, mutta nissä taitaa olla päällä sellainen paperinen suoja? Ainakin yhdessä Crookedstar´s Promisessa sellainen on... Tulitähden tehtävä-kirjan kannesta minulta jostain syystä lähti siitä kullatusta osasta värit. Joten kanteen jäi hieman mustaa. Päällystin kirjan kuitenkin, jottei se menisi enempää pilalle.
Foxxy
Pentu

Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 22

Näytä käyttäjän tiedot http://www.wildwolf.suntuubi.com

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla: