Soturikissat Uusi Profetia

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Soturikissat Uusi Profetia

Viesti  Terasedward lähetetty Ma Loka 07, 2013 10:36 am

Täällä ei näytä olevan vielä keskustelua uudemmasta sarjasta? :)Aloitetaan sitten siitä aihe!

Mutta nyt ollaan menossa Uuden Profetian neljännessä osassa (Tähtiyö), joka on juuri julkaistu.

Itse olen pitänyt UPsta tavattoman paljon eritoten siksi, että näissä Tulitähti ei ole enää kirjan päähenkilönä ja alkaa tapahtua muutenkin jotain uutta. Ei siis jatkuvaa elämää samoilla reviirien rajoilla vaan nähdään Hunterin muutakin ajatusmaailmaa Sotureiden elinympäristöstä.

[HUOM SAATTAA SISÄLTÄÄ TÄSTÄ ALASPÄIN JUONIPALJASTUKSIA!]

Nyt olen juuri aloittanut lukemaan Tähtiyötä aivan innoissani. Minua kiinnostaa tosi paljon, miten tulee käymään, kun klaanit alkavat jakaa uusia reviirirajoja keskenään. Syntyykö pahaa kahakkaa vai joutuuko klaanit oikeasti yhdistämään voimansa jotakin paljon pahempaa vastaan? Ja alussa hämmästyttää jo nyt: Miten Keskiyö oli Tähtiklaanin kissojen seurassa? Ei se ole kait kuollut vielä? Ja vaikka olisi, ei se varmaan kulkisi Tähtiklaanin mukana... Hmm. Toivottavasti tämä arvoitus ratkeaa viimeisimpien kirjojen aikanakin.

Ja milloin ilmaantuvat kuolleet soturit? Tiikeritähti, Rikkotähti jne. Luin hieman englantilaisilta foorumeilta, että ilmeisesti nämä palaa jotenkin henkiin tai jotain senkaltaista... Sitä odotellessa. Vihasin Tiikeritähteä yli kaiken ja jos se tulee takaisin vihaan vielä kahta enemmän....... Ruoska oli ihana hahmo, jos ymmärtää vain, miksi siitä tuli julmuri. Tiikeritähti oli vain vallanjanoinen kissa, joka kuoli ansionsa mukaan.

[Juoni paljastukset loppuvat tähän!]

Mutta niin. Mitäsmieltä olette Uudesta Profetiasta?
Terasedward
Pentu

Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 22

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Soturikissat Uusi Profetia

Viesti  Graystripe lähetetty Ma Tammi 06, 2014 1:04 pm

JUONIPALJASTUKSIA...

"Ja milloin ilmaantuvat kuolleet soturit? Tiikeritähti, Rikkotähti jne. Luin hieman englantilaisilta foorumeilta, että ilmeisesti nämä palaa jotenkin henkiin tai jotain senkaltaista..."

Power of three:ssä varmaan, ja jos omen of the stars kirjojen takakansista voi mitään päätellä niin siinä ne "pimeyden metsän kissat" rupeaa kouluttamaan jotain sotureita itselleen ja taistelemaan näitä Lionblazea ja kamuja vastaan.

Graystripe
Pentu

Viestien lukumäärä : 8

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa