Kirjat & lukeminen

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Kirjat & lukeminen

Viesti  Kaamoskuono lähetetty Pe Maalis 30, 2012 7:42 am

Kuinka usein luette kirjoja, Soturikissojen lisäksi? Onko jotain tiettyä sarjaa, josta pidät, edelleen Soturikissoja laskematta? Minkälaisia kirjoja luette?

Luen lähinnä fantasiaa, mieluiten sodilla, murhilla ja taisteluilla, mutta en luokittelisi itseäni mitenkään "kirjariippuvaiseksi", vaikka luenkin para-aikaa viittä kirjaa yhtaikaa. Pidän kamalasti Nuori Temppeliherra -sarjasta, ja Narniat, Potterit ja monia muitakin on tullut luettua, että se siitä sitten.
Kaamoskuono
Pentu

Viestien lukumäärä : 40

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Kirjat & lukeminen

Viesti  Raaz lähetetty Su Huhti 01, 2012 9:42 am

Siis kaikenlaista. Fantasiaa, jotain dekkareita. Sellasta, mutta ei kummosempaa...
Raaz
Pentu

Viestien lukumäärä : 39

Näytä käyttäjän tiedot

Vs: Kirjat & lukeminen

Viesti  Kirkassydän lähetetty Su Huhti 01, 2012 8:41 pm

Yleensä sivuja on vähän päälle kuusisataa, muuten en lue. Soturikissat ovat poikkeus Very Happy
Kirkassydän
Pentu

Viestien lukumäärä : 30

Näytä käyttäjän tiedot

Kirjat & lukeminen

Viesti  Raaz lähetetty Ma Huhti 02, 2012 5:06 am

Vai että silleen. Itselläni sivuja on 450-700 kirjoissa. Mutta niin kuin sullakin Kirkassydän, soturikissat ovat poikkeus.
Raaz
Pentu

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Kaamoskuono lähetetty To Huhti 05, 2012 10:25 am

Minulle sivumäärällä ei sinänsä ole merkitystä, mutta on surullista jos lukee hyvän kirjan eikä siihen ole jatko-osaa. Tämä ongelma on myös kirjasarjojen viimeisissä osissa. Tuntuu todella karulta ajatella, että se on loppu nyt.
Kaamoskuono
Pentu

Viestien lukumäärä : 40

Näytä käyttäjän tiedot

Kirjat & lukeminen

Viesti  Raaz lähetetty To Huhti 05, 2012 10:55 am

Kaamoskuono kirjoitti:Minulle sivumäärällä ei sinänsä ole merkitystä, mutta on surullista jos lukee hyvän kirjan eikä siihen ole jatko-osaa. Tämä ongelma on myös kirjasarjojen viimeisissä osissa. Tuntuu todella karulta ajatella, että se on loppu nyt.

Mulla on ihan sama. Ihan tuttu juttu. Onneksi hyviä kirjasarjoja kuitenkin yleensä tehdään useita osia. Very Happy
Raaz
Pentu

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Foxxy lähetetty Ti Syys 04, 2012 5:10 am

Itse luen hyvinkin paljon. Olen pienestä pitäen lukenut kirjoja ja nautin niiden lukemisesta. Lukeminen on myös hyvä tapa viettää aikaa, ja itse ainakin olen oppinut lukemisen myötä myös äidinkieltä - osaan kirjoittaa paljon paremmin, kuin viitisen vuotta sitten.

Soturikissojen lisäksi (niin englanniksi kuin suomeksi) luen Harry Pottereita ja omistankin ne kaikki. Potterit ovat kuuluneet jo monta vuotta suosikkeihini, ja niin ne ovat vieläkin. Joitain hevoskirjoja tulee myös luettua, mutta niitä hieman vähemmän. Syystä, että kiinnostus on mennyt osaan hevoskirjoista. Myös mangoja, erototen Gingaa luen paljon. Ja keräilenkin Gingaa. Vaikka kirjoihin meneekin rahaa melko paljon, pidän niiden ostamisesta. Kirjastostakin toki tulee lainattua kirjoja, mutta esimerkiksi Warriorsin/Soturikissat tykkään ostaa itselleni. Kirjahyllyni onkin melkein täynnä kaikenlaisia kirjoja, niin paksuja, ohuita ja mangoja.
Sivumäärä ei merkkaa minulle, mitä kirjoja tahdon lukea. Osa kirjoita on pidempiä, osa lyhyempiä. Kunhan kirja vain on lukemisen arvoinen.

Olen huomannut myös sen, että kun olen lukenut monta vuotta ja paljon, jaksan lukea koulukirjojakin. Tässä viikolla luin valmiiksi oman hostoriankirjan, joka on 1 kurssin kirja, sillä se tulee kokonaan kokeeseen. Samaten aion lukea myös muut kirjat, jotka tulevat kokeisiin. nsin kuvittelin, että en jaksa lukea lukion opiikirjoja läpi, mutta ehkä se onnistuu :D
Foxxy
Pentu

Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 21

Näytä käyttäjän tiedot http://www.wildwolf.suntuubi.com

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla: