Englanninkieliset kirjat

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Englanninkieliset kirjat

Viesti  Kirkassydän lähetetty Su Maalis 25, 2012 8:54 am

Itse en ole noita lukenut, kielitaitoni ei riittäisi missään nimessä Very Happy.
Kirkassydän
Pentu

Viestien lukumäärä : 30

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Englanninkieliset kirjat

Viesti  Raaz lähetetty Su Maalis 25, 2012 9:59 am

Joo, olen lukenut. Toisen saagan ekaa kirjaa. Ihan hyvä, pitää vaan välillä googlata joitain sanoja. Varsinkin tällaset kielikuvat on hankalia suomentaa, mut muuten hyvii kirjoi. Very Happy
Raaz
Pentu

Viestien lukumäärä : 39

Näytä käyttäjän tiedot

Vs: Englanninkieliset kirjat

Viesti  Kaamoskuono lähetetty Pe Maalis 30, 2012 8:11 am

Olen lukenut!
Omenin ekaan kirjaan asti olen kaikki suomentamattomat Soturit lukenut, Bluestar's Prophecy, Firestar's Quest, Graystripes adventure, the Rise of Scrouge, kolme vanhinta Field Guidea.

Suosittelen 'aloittelijoille' luettavaksi Field Guide: Secrets of the Clans (Vaikka vähän spoilaileekin Prophecystä ja ihan vähän Powerista), mangat on tosi helppolukuisia!

Ja vinkki: jos ei tiedä jotain sanaa eikä jaksa alkaa hakemaan sanakirjasta, niin kannattaa lukea se suomalaisittain. Esim gaze on suomalaisittain luettuna katse. Eikä kannata olla kovin pikkutarkka, itsekin olen keksinyt sanoja tyyliin petturistua, murmuttaa, prossa ja ossa.
Kaamoskuono
Pentu

Viestien lukumäärä : 40

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Foxxy lähetetty Ti Syys 04, 2012 6:16 am

En ole itse vielä lukenut yhtään englanninkielistä kirjaa. Kuitenkin olen hankkinut jo itselleni tuon Crookedstar´s Promisen, jota innolla odottelen, että pääsen lukemaan. Vaikka olenkinin melko huono/keskiverto englannissa, niin yritän lukea kirjan kokonaan läpi. Ja minulla olisi myös haaveena hankkia kaikki kirjat niin englanniksi kuin suomeksikin. Mutta Kaamoskuono, onko kirjat sinusta helppolukuisia? Tai sellaisia, että hieman aloittelijaa kokeneempi osaisi myös suomentaa ne?

Odottelen myös innolla, milloin kaikki kirjat tulevat suoneksi. Tiedättekö, onko Warriorseja muilla kielillä, kuin englanniksi, suomeksi ja kiinaksi/japaniksi? Itse olisin kiinnostunut lukemaan kirjat ruotsiksi myös >D
Foxxy
Pentu

Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 22

Näytä käyttäjän tiedot http://www.wildwolf.suntuubi.com

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla: